Garantie

Gaat een product eerder kapot dan te verwachten is? Dan heb je recht op garantie! Wij kunnen producten repareren of omruilen.
Wij houden ons aan de wettelijke garantie. Dat betekent dat een product zo lang moet meegaan als je ervan mag verwachten. Dit verschilt per product en wordt per situatie beoordeeld.

Voordat een defect product retour wordt gestuurd horen wij graag wat er aan de hand is met het product. Vaak kan het probleem verholpen worden door een onderdeel of vervanging te versturen. Het defecte product hoeft niet altijd retour. Je kunt ons bereiken op Whatsapp of per mail. Het helpt als je alvast een ordernummer en foto’s/video’s van het probleem meestuurt.
Heb je contact met ons opgenomen, en moet het product toch retour gestuurd worden? Met onderstaande knop kan een retourlabel aangemaakt worden. Hierbij kun je zelf kiezen voor DPD, DHL of PostNL

Klik hier om een retour aan te melden

Mocht een product zonder overleg retour gestuurd worden, is het product kapot gegaan door onjuist gebruik, of is het niet defect, dan behouden we het recht voor om de kosten van retour, onderzoek en opnieuw versturen (€ 19,95) in rekening te brengen.

Klachten

Ben je niet tevreden over onze producten, of onze service? Neem dan contact met ons op! Je kunt ons bereiken per Whatsapp en per e-mail. We zullen ons best doen zo snel mogelijk een oplossing te vinden.