Garantie

Gaat een product eerder kapot dan te verwachten is? Dan heb je recht op garantie! Wij kunnen producten repareren of omruilen.
Wij houden ons aan de wettelijke garantie. Dat betekent dat een product zo lang moet meegaan als je ervan mag verwachten. Dit verschilt per product en wordt per situatie beoordeeld.

Voordat een defect product retour wordt gestuurd horen wij graag wat er aan de hand is met het product. Vaak kan het probleem verholpen worden door een onderdeel of vervanging te versturen. Het defecte product hoeft niet altijd retour. Je kunt ons bereiken op Whatsapp of per mail. Het helpt als je alvast een ordernummer en foto’s/video’s van het probleem meestuurt.
Heb je contact met ons opgenomen, en moet het product toch retour gestuurd worden? Met onderstaande knop kan een retourlabel aangemaakt worden. Hierbij kun je zelf kiezen voor DPD, DHL of PostNL.

Retour aanmelden

LET OP: Het retourportaal vermeldt retourkosten – dit is niet van toepassing bij garantiezendingen

Stuur je het product zonder overleg retour, is het product kapot gegaan door onjuist gebruik, of is het niet defect, dan behouden wij het recht om het pakket terug te sturen. De kosten van retour, onderzoek en opnieuw versturen (€ 19,95) kunnen wij dan bij jou in rekening brengen.

Klachten

Ben je niet tevreden over onze producten, of onze service? Neem dan contact met ons op! Je kunt ons bereiken per Whatsapp en per e-mail. We zullen ons best doen zo snel mogelijk een oplossing te vinden.