Hieronder vind je de meest gestelde vragen.

Verzending

Wat is de levertijd?
Je bestelling wordt zo snel mogelijk verstuurd zodra de betaling binnen is. Nadat de betaling bij ons ontvangen is, wordt je bestelling meestal dezelfde dag, of de volgende dag verstuurd. Zodra je bestelling verzonden is, krijg je hierover een e-mailbericht. Als het een pakketzending is dan krijg je 's avonds nog een mail van PostNL met de trackingcode zodat je kunt volgen wanneer het pakket bij jou is. Wil je zeker weten dat je bestelling nog op tijd zal arriveren? Neem dan even contact op, dan kunnen wij je altijd vertellen wanneer jouw bestelling verzonden wordt.
Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten Nederland

Brievenbuspost 2: € 2,00 Brievenbuspost 3: € 3,00 Brievenbuspakje: € 4,50 Pakket NL : € 5,95

Verzendkosten België Pakket BE: € 7,95

Uitleg verzendmethoden

De verzendkosten worden automatisch in de winkelwagen berekend. Hierbij wordt rekening gehouden met het gewicht en de afmetingen van de artikelen. De verschillende categorieën brievenbuspost hebben met het gewicht van de bestelling te maken. De goedkoopste optie wordt automatisch voor je geselecteerd.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ophalen van bestellingen is mogelijk op afspraak. Als je graag een bestelling af wilt komen halen, neem dan even contact op zodat we een afspraak kunnen maken.

Producten

Zijn de pijltjes van goede kwaliteit?
De pijltjes die wij aanbieden zijn soms anders dan de originele pijltjes, maar zijn van goede kwaliteit. Wij testen de pijltjes voordat wij deze in de webshop plaatsen om de kwaliteit te garanderen. De aangeboden pijltjes werken prima in originele NERF blasters. Wil je liever originele pijltjes kopen; dan kun je die ook bij ons vinden.
Werken de pijltjes ook in mijn …?
De pijltjes die wij aanbieden passen en werken in alle NERF-modellen die de standaard blauwe Elite pijltjes gebruiken. De afmetingen van de pijltjes zijn precies hetzelfde als de originele pijltjes.
Zijn alle artikelen op voorraad?
Alle artikelen die aangeboden worden in de webshop zijn op voorraad. Wil je een groot aantal artikelen bestellen, of is er niet voldoende voorraad in de webshop dan kun je altijd even contact opnemen om te controleren of er voldoende voorraad is.
Is schieten op elkaar gevaarlijk?
Door Hasbro wordt het afgeraden om op gezicht en ogen te richten. Met NERF blasters schieten is dus niet zonder gevaar! Om NERF gevechten veilig te houden bieden wij daarom tegen een klein bedrag beschermende brillen aan. Deze brillen zorgen er voor dat er geen pijltjes in het oog kunnen komen. Ons advies is om niet zonder beschermende bril op elkaar te schieten.
Ik mis een artikel in de webshop
Mis je iets in de webshop; laat het ons weten en wij kijken of wij het artikel kunnen leveren. Hier vind je onze contactgegevens.

Bestellen

Hoe werkt het betalen van een bestelling?
Betalingen in onze webshop worden verwerkt door een extern bedrijf: MultiSafepay. Dit bedrijf zorgt ervoor dat alle betalingen veilig verwerkt kunnen worden. In onze webshop kun je op de volgende manieren betalen:

iDeal

Bij iDeal betaal je makkelijk je bestelling via je eigen bank.

Paypal

Met Paypal betaal je snel en makkelijk je bestelling. Aan een Paypal betaling zijn kosten verbonden die je in de winkelwagen terugziet.

Bancontact

Dit is een betalingsmogelijkheid voor Belgische klanten om eenvoudig te betalen. Aan een Bancontact betaling zijn kosten verbonden die je in de winkelwagen terugziet.

Overboeking

Schrijf het bedrag zelf over vanaf je bankrekening. MultiSafepay stuurt je de informatie hoe het bedrag overgemaakt moet worden. Bestellingen worden verwerkt zodra het bedrag ontvangen is op onze rekening.
Bestellen lukt niet!
Heb je problemen met bestellen? Gaat er iets fout? Neem dan even contact op, dan zorgen wij er voor dat je alsnog zo snel mogelijk je bestelling kunt plaatsen! Hier vind je onze contactgegevens.

Retour en Garantie

Kan ik een artikel retour sturen?
Bij ons kun je altijd (een deel van) je bestelling retour sturen. Meld je retour binnen 14 dagen bij ons aan. Het product moet schoon en in onbeschadigde staat zijn. Zorg ervoor dat bij je retourzending het ordernummer duidelijk is. Dan zorgen wij ervoor dat na ontvangst van de retourzending het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort wordt. Zorg ervoor dat het product goed verpakt en met trackingcode retour gestuurd wordt. De retour kosten zijn voor eigen rekening. Gaat het om garantie dan betalen wij uiteraard de retourkosten.
Heb ik garantie op mijn aankoop?
Bij onze producten heb je een jaar garantie. Komt het product kapot of beschadigd aan, of gaat het na een tijdje kapot? Laat het ons weten, dan zorgen we ervoor dat het omgeruild of terugbetaald wordt. Het is fijn als je een paar foto's of een video mee kunt sturen zodat wij kunnen zien wat er aan de hand is.

Algemeen

Waarom hebben jullie alleen een 06- nummer?
Omdat wij een webshop zijn is er niet altijd iemand aanwezig die een telefoon op kan nemen. Door een 06-nummer te gebruiken kunnen wij je zo snel mogelijk te woord staan. De snelste methode om ons bereiken is via WhatsApp.
Kan ik op de hoogte gehouden worden van nieuwe producten / kortingsacties?
Als je op de hoogte wilt blijven van nieuwe producten en acties; volg ons dan op Facebook of Instagram. Daar word je op de hoogte gehouden van nieuwe producten en acties in onze webshop.
Mijn vraag staat hier niet bij?
Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem gerust contact op, wij beantwoorden je vragen graag! Hier vind je onze contactgegevens.

Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden
Onze Algemene Voorwaarden kun je hier vinden.