Hieronder vind je de meest gestelde vragen.

Verzending

Wat is de levertijd?

Je bestelling wordt zo snel mogelijk verstuurd zodra de betaling binnen is. Nadat de betaling bij ons ontvangen is, word je bestelling gewoonlijk binnen 2 werkdagen verzonden. Zodra je bestelling verzonden is, krijg je hierover een e-mailbericht.

Wil je zeker weten dat je bestelling nog op tijd zal arriveren? Neem dan even contact op, dan kunnen wij zorgen dat de bestelling op tijd verzonden wordt.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten Nederland

Brievenbuspost cat. 1: € 2,75
Brievenbuspost cat. 2: € 3,50
Brievenbuspost cat. 3: € 4,00
Pakket NL : € 5,95

Verzendkosten België

Brievenbuspost BE: € 7,50
Pakket BE: € 8,95

Uitleg verzendmethoden

De verzendkosten worden automatisch in de winkelwagen berekend. Hierbij wordt rekening gehouden met het gewicht en de afmetingen van de artikelen.
De verschillende categorieën brievenbuspost hebben met het gewicht van de bestelling te maken.
Hieronder een beknopt overzicht:

Brievenbuspost cat. 1 = tot 100 gram
Brievenbuspost cat. 2 = 100-250 gram
Brievenbuspost cat. 3 = meer dan 250 gram
Brievenbuspost België = tot 250 gram

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ophalen van bestellingen is mogelijk op afspraak. Als je graag een bestelling af wilt komen halen, neem dan even contact op.

Producten

Zijn de pijltjes van goede kwaliteit?

De pijltjes die wij aanbieden zijn soms anders dan de originele pijltjes, maar zijn van goede kwaliteit.
Wij testen de pijltjes voordat wij deze in de webshop plaatsen om de kwaliteit te garanderen.
De aangeboden pijltjes werken prima in originele NERF blasters.

Wil je liever originele pijltjes kopen; dan kun je die ook bij ons vinden.

Werken de pijltjes ook in mijn …?

De pijltjes die wij aanbieden passen en werken in alle NERF-modellen die de standaard blauwe Elite pijltjes gebruiken. De afmetingen van de pijltjes zijn precies hetzelfde als de originele pijltjes.

Zijn alle artikelen op voorraad?

Alle artikelen die aangeboden worden in de webshop zijn op voorraad. Wil je meerdere dezelfde artikelen bestellen kun je altijd evencontact opnemen om te controleren of er voldoende voorraad is.

Is schieten op elkaar gevaarlijk?

Door Hasbro wordt het afgeraden om op gezicht en ogen te richten. Met NERF blasters schieten is dus niet zonder gevaar!

Om NERF gevechten veilig te houden bieden wij daarom tegen een klein bedrag beschermende brillen aan. Deze brillen zorgen er voor dat er geen pijltjes in het oog kunnen komen. Ons advies is om niet zonder beschermende bril op elkaar te schieten.

Voor meer bescherming is er ook het NERF Rival Masker; dit bedekt een groter gedeelte van het gezicht. Dit masker is te vinden in de categorie "NERF Rival".

Ik mis een artikel in de webshop

Mis je iets in de webshop; laat het ons weten en wij kijken of wij het artikel kunnen leveren. Hier vind je onze contactgegevens.

Bestellen

Waarom is er een minimum bestelbedrag?

Het minimale bestelbedrag in onze webshop is € 7,50 om de producten zo goedkoop mogelijk aan te kunnen bieden. Kleinere orders brengen hogere kosten met zich mee waardoor de prijs van de producten zou moeten stijgen. Het minimum bestelbedrag voorkomt dit.

Hoe werkt het betalen van een bestelling?

Betalingen in onze webshop worden verwerkt door een extern bedrijf: MultiSafepay.
Dit bedrijf zorgt ervoor dat alle betalingen veilig verwerkt kunnen worden.
In onze webshop kun je op de volgende manieren betalen:

iDeal

Bij iDeal betaal je makkelijk je bestelling via je eigen bank.

Paypal

Met Paypal betaal je snel en makkelijk je bestelling.
Aan een Paypal betaling zijn kosten verbonden die je in de winkelwagen terugziet.

Bancontact

Dit is een betalingsmogelijkheid voor Belgische klanten om eenvoudig te betalen.
Aan een Bancontact betaling zijn kosten verbonden die je in de winkelwagen terugziet.

Overboeking

Schrijf het bedrag zelf over vanaf je bankrekening.
MultiSafepay stuurt je de informatie hoe het bedrag overgemaakt moet worden.
Bestellingen worden verwerkt zodra het bedrag ontvangen is op onze rekening.

Bestellen lukt niet!

Heb je problemen met bestellen? Gaat er iets fout? Neem dan even contact op, dan zorgen wij er voor dat je alsnog zo snel mogelijk je bestelling kunt plaatsen! Hier vind je onze contactgegevens.

Algemeen

Waarom hebben jullie alleen een 06- nummer?

Omdat wij een webshop zijn is er niet altijd iemand aanwezig die een telefoon op kan nemen. Door een 06-nummer te gebruiken kunnen wij je zo snel mogelijk te woord staan.

Kan ik op de hoogte gehouden worden van nieuwe producten / kortingsacties?

Als je op de hoogte wilt blijven van nieuwe producten en acties; volg dan onze Facebook pagina! Daar word je op de hoogte gehouden van nieuwe producten en acties in onze webshop.

Mijn vraag staat hier niet bij?

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem gerust contact op, wij beantwoorden je vragen graag! Hier vind je onze contactgegevens.

Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden

Onze Algemene Voorwaarden kun je hier vinden.